LEGO to znak towarowy należący do Grupy LEGO. Nie jesteśmy powiązani z LEGO. LEGO nie uczestniczy w żaden sposób w naszej działalności (tworzeniu naszych produktów), ani nie ponosi za tę działalność odpowiedzialności.

Figurkowe ramki

Kreatywne wizytówki menadżerów LEGO

Kreatywne wizytówki menadżerów LEGO

Firmy prześcigają się dziś w przykuciu uwagi kontrahentów, również oryginalnymi wizytówkami. Nie inaczej jest w przypadku Grupy LEGO. Charakterystyczna żółta główka postaci ma okulary, tak jak Niels B. Christiansen, podobna fryzurę – to wizytówka szefa LEGO Group. Na plecach minifigurki jest adres e-mail i numer telefonu.

fot. Marcin Walków, Mariusz Olszewski / Business Insider Polska

Kreatywne wizytówki to standard w LEGO Group

Wizytówki w formie ludzików LEGO mają też choćby:

  • Marjorie Lao, wiceprezes ds. finansów (CFO),
  • Julia Goldin, wiceprezes ds. marketingu (CMO),
  • Jesper Vilstrup, dyrektor zarządzający Lego House,
  • Andrea Faflikova, odpowiedzialna za PR w Rosji, Europie Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Udostępnij ten artykuł znajomym