Wymyśl hasło reklamowe dla Figurkowych ramek i wygraj książkę „LEGO. Jak pokonać kryzys, zawojować świat i zbudować potęgę z klocków” – najnowszą pozycję Wydawnictwo AGORA!
- Na propozycje czekamy w komentarzach do konkursowego posta na Facebooku do piątku, 30 sierpnia 2019 do godz. 23:59.
- Hasło powinno składać się maksymalnie z 6 słów.
- Spośród wszystkich haseł wybierzemy najciekawsze i najbardziej oryginalne! W ręce zwycięzcy trafi książka o fenomenie LEGO, która swoją premierę miała zaledwie 2 tygodnie temu!
Powodzenia!
Regulamin znajduje się na naszej stronie.
O książce
Marka. Klocek. System konstrukcyjny. Wspólnota. Oto cztery filary jednej z najbardziej znanych firm na świecie. Firmy, która niezmiennie od ponad 8 dekad pobudza wyobraźnię dzieci i dorosłych. Oto historia Lego – idei, która musiała narodzić się na nowo.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co stoi za sukcesem jednej z najpopularniejszych zabawek Twojego dzieciństwa? A może nadal jesteś pasjonatem konstruowania i poszerzania swojej kreatywności? To niezwykłe studium przypadku odkrywa wszystkie tajemnice sukcesu marki LEGO. Dziś Lego to znakomicie działająca korporacja odnosząca sukcesy na całym globie. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że w 1978 roku losy tego niezwykłego przedsiębiorstwa mogły się potoczyć zupełnie inaczej. W tym właśnie roku stery w firmie przejął młody idealista i wnuk
założyciela Lego – Kjeld Kirk Kristiansen.
Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jørgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki.
Autorem „Lego” jest Niels Lunde, redaktor naczelny duńskiej gazety biznesowej Børsen, który przeprowadził ponad sto wywiadów z kluczowymi postaciami w firmie Lego i poza nią.