Pierwsze takie duże działania reklamowe od 30 lat! LEGO rusza z kampanią wizerunkową „Rebuild The World”. Nowe hasło ma podkreślić nieograniczone możliwości zabawy klockami LEGO i zdolność do zmiany świata.
Kampanię przygotowała agencja BETC we współpracy z wewnętrzną agencją firmy. Ma skupiać się na sile kreatywności i jej zdolności do zmiany świata. Zachęca do rozwijania kreatywności dzieci jako podstawowej umiejętności rozwijania się w ciągle zmieniającym się środowisku. Zabawa klockami pozwala im budować i odbudowywać w nieskończoność, pobudzając przy tym wyobraźnię, dzięki której tworzą one kreatywne rozwiązania, niezwykłe historie i nowe światy.

Jak podaje LEGO, Rebuild the World, to:
- sposób na zabawę
Buduj rzeczy, które kochasz — z instrukcjami lub bez nich. Klocki LEGO® i dziecięca wyobraźnia zawsze idą ze sobą w parze. - sposób myślenia
Zabawa z wykorzystaniem klocków LEGO pomaga dzieciom rozwijać kreatywność i zachęca je do eksperymentowania, łamania zasad i nie poddawania się, gdy coś im nie wyjdzie. - sposób na prowadzenie marki
Nieustannie wymyślamy nowe sposoby na to, jak pozytywnie wpłynąć na dzieci, planetę i zabawę. - sposób na postrzeganie świata
Wystarczy odrobina optymizmu i kreatywności, a wspólnie wszyscy będziemy w stanie zbudować lepszą wersję naszego świata. - zaproszenie
Tam, gdzie dorośli widzą wyzwania, dzieci dostrzegają okazje. Wyobraź sobie, co moglibyśmy zrobić, jeśli wszyscy patrzylibyśmy na świat oczami dziecka!
Działania reklamowe mają pokazać pełnię możliwości badając, co mogłoby się stać, gdyby nasz świat przypominał zabawę LEGO. Prezentują, w jaki sposób system LEGO może stworzyć bardziej zabawny wszechświat. Firma zwraca też uwagę, że dzieci często podchodzą do problemów w bardziej kreatywny sposób niż dorośli i bez względu na przeszkody, widzą wiele – często zaskakujących i zabawnych – możliwości do ich pokonania.