Tymczasowe zamknięcie 150 sklepów detalicznych i dodatkowe środki bezpieczeństwa – tak LEGO radzi sobie z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Poniżej list otwarty, jaki skierował Niels B. Christiansen, CEO Grupy LEGO, do współpracowników i fanów klocków LEGO na całym świecie.
Zdrowie i bezpieczeństwo dzieci i społeczności na całym świecie jest naszym najwyższym priorytetem.
Bardzo ciężko pracujemy, aby chronić naszych współpracowników, naszych klientów i oczywiście naszych najmłodszych fanów.
Aby zmniejszyć ryzyko dalszego rozprzestrzeniania się wirusa, szybko zintensyfikowaliśmy wysiłki w każdym kraju, w którym działamy.
Tymczasowo zamknęliśmy około 150 sklepów detalicznych LEGO®, które prowadzimy, do co najmniej 27 marca, we wszystkich krajach z wyjątkiem Chin. Nasz sklep internetowy na LEGO.com pozostaje otwarty. Do tego czasu nasi koledzy ze sklepu detalicznego otrzymają zaplanowane wynagrodzenie.
Każdy współpracownik, którego praca pozwala na formę zdalną z domu, ma się na nią przestawić. W przypadku tych, których praca wymaga od nich przyjścia do firmy, podejmujemy nadzwyczajne środki w celu ochrony ich zdrowia. Przeprowadzimy między innymi kontrole temperatury pracowników i wprowadziliśmy dodatkowe środki bezpieczeństwa jak częstsze mycie rąk i dezynfekcję. Zmieniliśmy rozmieszczenie miejsc pracy, aby współpracownicy nie gromadzili się w dużych grupach i nie naruszali dystansu społecznego. Oczywiście anulowaliśmy wszystkie podróże.
Stale monitorujemy sytuację i podejmiemy wszelkie kroki niezbędne do promowania dobrego samopoczucia.
Jestem pewien, że ludzie pracujący w Grupie LEGO są niesamowici, dotyczy to również naszych fanów. Jedną z wartości naszej firmy jest troska. Sposób, w jaki wszyscy się sobą opiekują, jest naprawdę inspirujący. Słuchamy Cię i czerpiemy siłę z faktu, że zabawa i nauka mogą zbliżyć rodziny do chwil radości, nawet w najbardziej niepewnych momentach.
Poradzimy sobie z tym razem.
Bądź bezpieczny, zostań w domu i bądź silny.
Niels
źródło: lego.com